Гарантія та сервісне обслуговування.
Асортимент нашого інтернет-магазину представлений сертифікованим товаром, на який надається офіційна гарантія виробника.
Термін гарантії визначається сервісною політикою виробника, згідно якої ремонт та обслуговування продукції відбувається в авторизованих сервісних центрах. Підтверджує наявність гарантійних зобов’язань гарантійний талон виробника та чек про здійснення покупки.
Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:
- Формулювання недоліку товару (краще в письмовій формі);
- Товар з недоліком;
- Повний комплект товару;
- Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з датою продажу, ПІБ і підписом споживача.)
- Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна у разі придбання з доставки).
Негарантійні випадки.
При порушенні гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.
Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
- випадкові пошкодження (завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
- пошкодження, які виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Вартість доставки товару в сервісний центр оплачує клієнт.