Гарантія та сервісне обслуговування.

Асортимент нашого інтернет-магазину представлений сертифікованим товаром, на який надається офіційна гарантія виробника.

Термін гарантії визначається сервісною політикою виробника, згідно якої ремонт та  обслуговування продукції відбувається в авторизованих сервісних центрах. Підтверджує наявність гарантійних зобов’язань гарантійний талон виробника та чек про здійснення покупки.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:

  • Формулювання недоліку товару (краще в письмовій формі);
  • Товар з недоліком;
  • Повний комплект товару;
  • Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з датою продажу, ПІБ і підписом споживача.)
  • Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна у разі придбання з доставки).

Негарантійні випадки.

При порушенні гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • випадкові пошкодження (завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
  • пошкодження, які виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Вартість доставки товару в сервісний центр оплачує клієнт.